Kuvagalleria

Eduskuntataloon ja täysistuntoon tutustuimme 17.10. kansanedustaja Pia Kauman kutsumina.

Tilaisuuden päätteeksi Pia tarjosi kahvit ja vietti kanssamme hyvän ja kiireettömän keskustelutuokion.

Kiitos Pia kutsusta ja tästä mukavasta tilaisuudesta!

Syyskokouksemme 1.10.2019 yhteydessä tutustuimme Keskustakirjasto Oodiin. Rakennuksen eri osiin ja toimintoihin meitä opasti kirjaston ensipäivistä alkaen Oodissa työskennellyt Milli Mäntynen. Kuulimme mielekiintoisia asioita ja näimme rakennusta kaltevista lattioista täysvarusteltuun kokoontumiskeittiöön ja moniin upeisiin laitteisiin – kaikki tämä on meidän kansalaisten käytettävissä!

Syyskokouksessa hallituksen uudeksi jäseneksi valittiin Kai Arponen, tervetuloa!

Yhdistyksen kevätkokous 2019 pidettiin Haukilahden
uudessa kirjastossa. Vieraanamme oli kansanedustaja Pia Kauma, jonka kanssa kävimme laajan ja monipuolisen keskustelun politiikasta ja yhteiskunnallisesta tilanteesta.

Kevätkokouksessamme 27. maaliskuuta saimme kuulla ajankohtaisia ja kiinnostavia kuulumisia eduskunnasta tuoreen kansanedustajan Mia Laihon kertomana.

Kiitokset Mialle ja jäsenillemme mielenkiintoisesta keskustelusta!

Robotiikan tulevaisuutta

Tietokirjailija Cristina Andersson luennoi yleisötilaisuudessa 19.9.2016 robotisaatiosta ja keinoälyn mahdollisuuksista tulevaisuuden Suomessa. Lisää kirjoituksia luennoitsijan sivustolta.

cristina

robotit

◊◊◊

Kansanedustaja Kai Mykkänen visioi autoilun tulevaisuudesta yhdistyksen yleisötilaisuudessa 11.4.2016. Katso YouTube-video kuskittoman auton teknologiasta.

◊◊◊

Kansanedustaja Sanna Lauslahti piti poliittisen tilannekatsauksen yhdistyksen kevätkokouksessa 17.3.2016

◊◊◊

Filosofisen Kokoomuksen koulutustilaisuuden osallistujat pohtivat Kokoomuksen arvoja 6.3.2016.